سبد خرید خالیست
قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی آون
همه قوانین فروشگاه اینترنتی آون منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است . چنانچه تغییری در قوانین صورت گیرد متعاقا اطلاع رسانی خواهد شد .
قوانین ثبت سفارش
با توجه به اینکه موجودی و قیمت کالاهای آون به روز است، نیازی به استعلام قیمت و موجودی نیست، پس از ورود بهحساب کاربری و انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آن به سبد خرید مرحله ثبت خرید و پرداخت صورت میگیرد. اگر پیش از وارد شدن بهحساب کاربری خود در سایت آون کالاهای موردنظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله «ورود به سایت» با واردکردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید. اگر عضو سایت نیستید میتوانید بهراحتی در چند ثانیه و با واردکردن ایمیل و مشخصات فردی خود، حساب کاربری خود را ایجاد کرده و سپس سبد خرید خود را ثبت کنید. پس از تکمیل مراحل خرید، سفارش شما ثبت و آماده پردازش خواهد شد.
نکته 1: امکان خرید بدون ثبت نام در سایت، وجود ندارد فقط کافیست یک مرتبه کد اعتبارسنجی که برایتان پیامک میشود را در زمان ثبت نام وارد نمایید.
نکته 2: پرداخت به صورت اینترنتی انجام خواهد گرفت.در صورتی که کاربر امکان پرداخت بصورت آنلاین را نداشته باشد، می تواند هزینه سفارش را بعد از تماس و هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه ( شماره تلفن 0415161) به شماره کارت اعلامی توسط فروشگاه کارت به کارت نماید.
نکته3: اگر قیمت محصولی با قیمت روز بازار اختلاف فاحشی داشته باشد و یا از جانب آون اشتباه وارد شده باشد، شرکت امکان لغو آن خرید را دارد و مبلغ مورد نظر به مشتری عودت داده خواهد شد .
نکته4: جهت حمایت از حقوق مصرف کننده، راجع به اجناس مصرفی مورد نیاز عامه مردم و پرفروش، در صورت مشاهده ی خریدهای غیر متعارف ( بیش از حد مجاز ) امکان لغو فاکتور از جانب فروشگاه اینترنتی آون وجود دارد.
نکته5: طبق قوانین فروشگاه اینترنتی آون، برای خریدهای بالای 3 کیلوگرم، متناسب با وزن کالا “هزینه حمل و نقل” دریافت خواهد شد. (طی تماس تلفنی)
نکته 6: مشتری موظف است محصولات را مطابق توضیحات مندرج در محصول، مورد استفاده قرار دهد، در صورت عدم رعایت نحوه مصرف و بروز هر گونه خسارت، آسیب و... مسئولیت با خود مصرف کننده خواهد بود.
نکته 7: در صورت مشاهده هرگونه سو استفاده از کدهای تخفیف (برای خرید اول – تخفیف روی اجناس خاص و ...) آون مکلف به ارسال اولین سفارش بوده و بقیه ی سفارشات به صوت اتوماتیک لغو خواهد شد.
نکته 8: به دلیل اینکه ارسال تمام سفارش ها توسط پست جمهوری اسلامی ایران انجام می گیرد، در صورت مشاهده هر گونه آسیب فیزیکی روی بسته بندی از دریافت بسته خود داری نمایند. همچنین در صورت مشاهده هر گونه آسیب در اجناس از طریق لینک زیر اقدام به ثبت شکایت نمایند. https://eop.post.ir/
قوانین ارسال کالا و هزینه ارسال
ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی آون در تمامی ساعات شبانهروز و هفت روز هفته امکانپذیر است. ارسال سفارش نیز در تمامی روزهای هفته به جز ایام تعطیلات رسمی انجام میگیرید.
- تمامی مرسوله ها با پست پیشتاز ارسال شده و طی 3 تا 7 روز کاری به دست مشتری خواهد رسید.
- در نظر داشته باشید سفارش هایی که بعد از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه ثبت شوند، روز شنبه بسته بندی و ارسال خواهند شد.
- در روزهای ویژه مانند جشنوارهها یا روزهای پایانی سال به دلیل ازدحام زیاد، با توجه به روش سفارش و محل دریافت کالا، زمان ارسال متغیر خواهد بود.
- برای خرید های بالای 350 هزار تومان، هزینه ارسال کاملا رایگان است.
- برای خرید های زیر 350 هزار تومان هزینه ارسال به عهده مشتری و 19000 تومان برای کل کشور است.
مراحل ارسال کالا از آون :
- بسته بندی کالا
- تحویل به پست مرکزی و دریافت کد رهگیری
- ارسال مرسوله به شهر شما توسط پست
- تحویل به نامه رسان
- تحویل نامه رسان به شما
قوانین برگشت کالا(مرجوعی)
طبق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیکی در هر معامله از راه دور مصرفکننده باید حداقل هفت روز کاری، وقت برای انصراف (حق انصراف) از قبول خود بدون تحمل جریمه یا ارائه دلیل داشته باشد. تنها هزینه تحمیلی بر مصرفکننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود تنها هزینه تحمیلی بر مصرفکننده هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود . (هزینه باز پس فرستادن کالا تنها در صورت انصراف از خرید بدون معیوبی کالا میباشد در موارد غیر که متعاقباً اعلام خواهد شد هزینه آن نیز بر عهده شرکت آون خواهد بود.)
شروع اعمال حق انصراف به ترتیب زیر خواهد بود :
الف) درصورت فروش کالا، از تاریخ تسلیم کالا به مصرفکننده
توجه ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفادهنشده باشد. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروختهشده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است .
توجه ۲: طبق ماده ۴۱ قانون تجارت الکترونیکی تأمینکننده میتواند کالا یا خدمات مشابه آنچه را که به مصرفکننده وعده کرده تحویل یا ارائه نماید مشروط بر آنکه قبل از معامله یا در حین انجام معامله آن را اعلام کرده باشد .
توجه ۳: در موارد زیر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا باید به واحد خدمات پس از فروش آون اطلاع داده شود تا مشمول مرجوعی کالا شود.
۱- آسیبدیدگی در اثر حملونقل، ایجاد شده باشد . در صورت تائید ، شرکت حملکننده مسئولیت جبران خسارت را خواهد پذیرفت. عودت زمانی صورت میگیرد که کارتن بستهبندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچگونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.
۲- آسیبدیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. عودت زمانی صورت میگیرد که کارتن بستهبندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچگونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.
۳- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد . وجود مغایرت برمبنای مشخصات کالا و مشخصات فنی ثبتشده در وبسایت است. ممکن است عکس ظاهری دارای جزئیات اندکی با کالای اصلی داشته باشد. اگر تشخیص مغایرت از روی بستهبندی امکانپذیر است از باز کردن بسته خودداری شود.
توجه ۴: در موارد زیر طی ۷ روز پس از دریافت کالا باید به واحد خدمات پس از فروش آون اطلاع داده شود تا مشمول مرجوعی کالا شود.
۱- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد . عودت زمانی صورت میگیرد که کارتن بستهبندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچگونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.
ب) حق انصراف مصرفکننده در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است اجرا نخواهد شد.
۱-کالاهایی مانند مواد غذایی و کالاهای فاسدشدنی میباشد، امکان مرجوع نمودن کالاها وجود ندارد.
۲- لوازم شخصی و بهداشتی و مراقبت پوستی و آرایشی، به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی، شامل مهلت تست ۷ روزه نیستند.
نحوه بازپس فرستادن کالا و استرداد وجه
لطفاً قبل از هر گونه اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس گرفته شود.
– تصویر کالای خریداری شده را قبل از ارجاع به شماره واتساپ 09335342591 ارسال نموده و تائید معیوب بودن کالا را دریافت نمائید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود.
– فاکتور به طور کامل پرشده همراه کالا ارسال شود و رسید پستی نیز به فاکتور منگنه شود.
– هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد.
-رسید پرداخت هزینه پستی و شماره شباء ی بانکی بنام صاحب پروفایل را به همراه کالای مرجوعی ، به ما ارسال تا در اسرع وقت نسبت به واریز وجه هزینه پستی اقدام شود.
بسته خود را به آدرس زیر ارسال نمائید .
جاده جلفا به سمت هادیشهر بالاتر از مجتمع تجاری مشاهیر مجتمع ملیکا انبار آون
قوانین پیگیری سفارش
بعد از اتمام مراحل خرید، یک کد رهگیری 12 رقمی برای شما پیامک خواهد شد که با وارد کردن کد فوق در سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست ( https://tracking.post.ir/ ) از مراحل روند ارسال بسته خود مطلع شوید.در صورتیکه کد رهگیری سفارش خود را دریافت نکرده اید برای پیگیری با شماره تلفن 04151061 و بخش پیگیری سفارشات تماس حاصل کنید.
راهنمای پیگیری مرسوله پستی شما :
- ابتدا وارد سایت پست با نشانی https://tracking.post.ir/ و یا اینجا کلیک کنید.
- در صفحه باز شده شماره مرسوله ارسالی توسط آون را وارد کنید.
- سپس اطلاعات مرسوله شما نمایان می شود.
- جهت مشاهده اینکه مرسوله شما در کجا قرار دارد کمی صفحه مرورگر خود را به سمت پایین بکشید.
- لازم به ذکر است تمامی ارسال های پستی آون حداکثر تا 7 روز کاری در دست شما قرار خواهد گرفت.
قوانین حفظ حریم خصوصی مشتریان
حفظ حریم خصوصی افراد حقیقی و حقوقی برای آون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بدین منظور این شرکت تعهد دارد تا از حریم خصوصی کاربر حفاظت کرده و از هر فناوری جدیدی در راستای ایجاد بستری امن برای کاربران خود استفاده کند . به این منظور جهت خرید، ثبت سفارش و پیگیریهای بعدی برای ارسال سفارشها و قطعیت ثبت سفارش، طبق قوانین مندرج در سایت، اطلاعاتی را از کاربران خود درخواست میکند. تمامی اطلاعاتی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها راه ارتباطی آون با کاربر بوده و مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد لذا خواهشمند است که اطلاعاتی اعم از شماره تماس، آدرس پستی و ایمیل را صحیح و بدون نقص وارد نمایید. حفظ و نگهداری از رمز عبور به عهده کاربر است، پس رمز کاربری خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید .
ثبت و دستهبندی کلیهی اطلاعات مندرج در سایت بهصورت محرمانه نزد آون باقی میماند و موارد مذکور در اختیار هیچ سازمان و یا فردی قرار نمیگیرد و غیرقابلانتقال است .
این شرکت میتواند در صورت نیاز یا بروز مشکل نظر، نقد، پیام و یا محتوای ارسالشده توسط کاربر را در چارچوب قوانین سایت ویرایش نماید. همچنین اگر محتوای مذکور مشمول مصادیق محتوای مجرمانه و یا مغایر با اهداف و قوانین وبسایت باشد از اطلاعات ثبتشده کاربر برای پیگیری قانونی استفاده میشود.
تماس با ما:
تلفن: 51061-۰۴۱
دورنگار: --۰۴۱
پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته
روزهای کاری 9 الی 17:30
دفتر مرکزی و مرکز امور مشتریان: جاده جلفا به سمت هادیشهر بالاتر از مجتمع تجاری مشاهیر مجتمع ملیکا انبار آون